Reparatie melden

Het is altijd vervelend als er iets kapot is aan je woning. De balkondeur sluit niet meer goed, de lamp in de schuur doet het niet of er is een raam kapot.

Rechtstreeks melden

Voor een aantal storingen kan je direct contact opnemen met een onderhoudsmonteur of leverancier:

CV-storing? Bel Kemkens via 088-5050330
Probleem met de riolering? Bel Adriaans via 0492-661747
Wie is er verantwoordelijk?

De grote en periodieke onderhouds- en reparatiewerkzaamheden worden door Volksbelang verricht en betaald. Denk bijvoorbeeld aan schilderwerk aan de buitenzijde van de woning en het vervangen van vensterbanken, kozijnen en keukenonderdelen bij slijtage. Voor het ‘dagelijks onderhoud’ van de woning ben je zelf verantwoordelijk. Voorbeelden zijn het bijvullen van de cv-ketel, het behangen of schilderen binnen in je huis of het vastzetten van nieuwe stopcontacten, plinten of kasten(wanden).

Ook zaken die je hebt aangebracht in de woning, zoals een nieuwe douchekop of vaste trap naar de zolder, moet je zelf onderhouden.

In ons onderhoudsABC kan je snel zien wie er verantwoordelijk is voor jouw reparatieverzoek. 

Melden reparatieverzoek

Om alle informatie te krijgen die we nodig hebben, willen we het liefst dat je jouw reparatieverzoek in de ochtend (maandag t/m vrijdag) telefonisch meldt via 0492-538815. 

Lukt dit echt niet? Dan kan je via onderstaande button jouw verzoek indienen. Hou er rekening mee dat we je misschien terug moeten bellen als er informatie ontbreekt. Zorg ervoor dat jouw reparatieverzoek zo volledig mogelijk ingediend wordt. 

Reparatieverzoek indienen
Heb je een spoedreparatie?

Neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 0492 - 538815.
Je kunt dit nummer 24 uur per dag bellen.